Japonský anime priemysel je v tvorčej kríze. Recyklovaným recykláciam vzdoruje len pár autorských výnimiek. Paradoxne, medzi tieto výnimky patrí aj jeden američan. Michael Arias najprv pracoval na vizuálnych efektoch filmov ako TOTAL RECALL či THE ABYSS. Pred 15 rokmi presídlil do Japonska, kde navrhoval software a počítačové Hry na pc, playstation, xbox, mobil a online hry" href="https://www.najhry.com/">Hry. Jeho plug in Toon Shaders, ktorý dodáva 3D grafike podobu 2D grafiky priviedol k životu mnohé postavy legendárneho anime filmu PRINCESS MONONOKE. Neskôr produkoval ANIMATRIX. Pre svoj ďalší projekt TEKKON KINKREET mohol mať akékoľvek veľké meno, akúkoľvek celebritu. Nikto však nespĺňal jeho náročné predstavy a keď sa mu nepodarilo zohnať ani vhodného režiséra, rozhodol sa film režírovať sám. V Japonsku, v spolupráci známeho experimentálneho anime štúdia Studio 4C. Trvalo to takmer 10 rokov, kým na plátna kín prišli Kuro (čierny) a Shiro (biely), dve male deti, siroty, ktoré sa snažia prežiť v uliciach panázijského nemenovaného veľkomesta, ktoré pripomína Tókio z 50. rokov zmiešané s Honk-Kongom a Dílí. Deti sa dostanú do problémov s miestnou yakuzou a schválne dejovo prehnané dobrodružstvo japonského Toma Sawyera v sci-fi kulisách začína.(dezorz)